Εργασίες στα ΚΕΠ του Δήμου Νέας Προποντίδας, στο πλαίσιο του έργου «Εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ».
Ξεκίνησαν στα ΚΕΠ του Δήμου μας οι εργασίες της Β’ φάσης του έργου «Εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ» του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, το οποίο έχει ενταχθεί στο Σχέδιο «Ελλάδα 2.0» και χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ανακαίνιση των ΚΕΠ βάσει συγκεκριμένων προδιαγραφών καθώς και την αναβάθμιση – αντικατάσταση του υλικοτεχνικού του εξοπλισμού (Α’ φάση που έχει ήδη ολοκληρωθεί και για τα τρία ΚΕΠ του Δήμου μας), έργο συνολικού προϋπολογισμού 97.245,76 ευρώ για το Δήμο Νέας Προποντίδας.
Οι εργασίες ανακαίνισης για τα ΚΕΠ της Δ.Ε. Μουδανιών, της Δ.Ε. Καλλικράτειας και της Δ.Ε. Τρίγλιας, περιλαμβάνουν:
– Εξωτερικοί και εσωτερικοί χρωματισμοί.
– Τοποθέτηση led φωτιστικών για την ενεργειακή αναβάθμιση των κτιρίων.
– Εφαρμογή νέων επιγραφών που αντικατοπτρίζουν το νέο πρόσωπό και την νέα εμφάνιση των ΚΕΠ της χώρας.
Στο ΚΕΠ της Δ.Ε. Τρίγλιας περιλαμβάνονται επιπρόσθετα και καθαιρέσεις, χωρίσματα με γυψοσανίδα και ανοιγόμενες θύρες.
Οι εργασίες -που προγραμματίζεται να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος Ιουλίου- πραγματοποιούνται με μέριμνα για την απρόσκοπτη λειτουργία των ΚΕΠ και τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πολιτών. Για το λόγο αυτό, στο ΚΕΠ της Δ.Ε. Τρίγλιας οι τηλεφωνικές γραμμές που λειτουργούν προσωρινά είναι οι 2373350308-9.
Έτσι, με την χρήση σύγχρονων τεχνολογιών, την ηλεκτρονική διεκπεραίωση υποθέσεων, τη χωροταξική διάρθρωση με γνώμονα την εξυπηρέτηση των πολιτών καθώς και ομάδων ειδικών κατηγοριών, όπως ηλικιωμένοι, άτομα με ειδικές ανάγκες, πολίτες χωρίς ψηφιακές δεξιότητες, τα ΚΕΠ μετασχηματίζονται όχι μόνο σε πραγματικές υπηρεσίες μιας στάσης, αλλά και δίαυλο επικοινωνίας και συνεργασίας του κράτους με τους πολίτες, προσφέροντας ακόμα περισσότερες και καλύτερες υπηρεσίες όχι μόνο προς τους πολίτες, αλλά και προς τις επιχειρήσεις, υποστηρίζοντας έμπρακτα την ανάπτυξη της χώρας.
Σήμερα, τα ΚΕΠ διεκπεραιώνουν 1057 διαδικασίες της Δημόσιας Διοίκησης ενώ παρέχουν τη δυνατότητα εξυπηρέτησης με φυσική παρουσία, βιντεοκλήση και ψηφιακές αιτήσεις μέσω του gov.gr.