Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Νέας Προποντίδας για το χρονικό διάστημα 10/1/2022 έως 31/12/2023
Με απόφαση του Δημάρχου Εμ. Καρρά ορίστηκαν οι Αντιδήμαρχοι του Δήμου μας (με τη σειρά που αναφέρονται στην απόφαση) για το χρονικό διάστημα 10/1/2022 έως 31/12/2023 ως εξής:
📍 Κωνσταντίνος Κοκκινίδης του Αλέξανδρου με
Α. τις παρακάτω καθ’ύλην αρμοδιότητες:
Τις υπηρεσίες Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης
Αναλυτικά τις αρμοδιότητες των κάτωθι τμημάτων:
1. Διεύθυνση Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, που περιλαμβάνει, ειδικότερα, τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α. Τμήμα Αγροτικής Παραγωγής και Αλιείας
i. Γραφείο Φυτικής Παραγωγής και Γεωργικής Ανάπτυξης
ii. Γραφείο Ζωϊκής Παραγωγής και Κτηνιατρικής
iii. Γραφείο Αλιείας
β. Τμήμα Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων
i. Γραφείο ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων και Προστασίας Καταναλωτή
ii. Γραφείο χορήγησης Αδειών, Εμπορικών και Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων
γ. Τμήμα Απασχόλησης και Τουρισμού
i. Γραφείο θεμάτων Απασχόλησης
ii. Γραφείο θεμάτων Τουρισμού
iii. Γραφείο Οργάνωσης και λειτουργίας Τουριστικών Καταφυγίων
δ. Αποκεντρωμένο Γραφείο Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας.
ε. Αποκεντρωμένο Γραφείο Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας.
2. Τις Υπηρεσίες Υποστήριξης της Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών με τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Υποστήριξης Πολιτικών Οργάνων του Δήμου.
β) Τμήμα Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείου.
i. Γραφείο Δημοτικής Κατάστασης.
ii. Γραφεία Ληξιαρχείου.
γ) Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού.
i. Γραφείο Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού.
ii. Γραφείο Μητρώων και Διαδικασιών Ανθρώπινου Δυναμικού.
δ) Τμήμα Διοικητικής Μέριμνας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
i. Γραφείο Διοικητικής Μέριμνας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνσης.
ii. Γραφείο Διοικητικών Θεμάτων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας (με έδρα τη Νέα Καλλικράτεια).
iii. Γραφείο Διοικητικών Θεμάτων και Εξυπηρέτησης του Πολίτη Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας (με έδρα τη Νέα Τρίγλια).
3. Δ/νση Υπηρεσίας Δόμησης ( Υ.ΔΟΜ.)
α) Τμήμα Έκδοσης Αδειών Δόμησης & Πολεοδομικών Εφαρμογών:
i. Γραφείο έκδοσης Αδειών Δόμησης
ii. Γραφείο Πολεοδομικών Εφαρμογών
β) Τμήμα ελέγχου Κατασκευών
γ) Αποκεντρωμένο γραφείο παρακολούθησης Πολεοδομικών Μελετών Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας
4. Διεύθυνση Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής με τις εξής, ειδικότερα, διοικητικές ενότητες:
▪ Τμήμα Προγραμματισμού, Ανάπτυξης και Οργάνωσης
▪ Τμήμα Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών ( ΤΠΕ )
Β. Τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Μουδανιών:
◦ Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών
◦ Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών
◦ Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών, για την επίλυση των προβλημάτων τους
◦ Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π βεβαιώσεις γνησίου υπογραφής, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών).
📍 Ο κ. Σαρόγλου Χαράλαμπος του Βασιλείου και με τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Μουδανιών.
Τη Διεύθυνση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Διαχείρισης Οχημάτων Δημοτικής Ενότητας .Μουδανιών (με έδρα τη Δ.Ε. Μουδανιών) με την εξής διάρθρωση:
i. Γραφείο Καθαριότητας Κοινόχρηστων χώρων, αποκομιδής απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών.
ii. Γραφείο σχεδιασμού και εποπτείας καθαριότητας και ανακύκλωσης.
iii. Γραφείο Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων.
Τη Διεύθυνση Ποιότητας ζωής και Περιβάλλοντος, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Ενέργειας και Περιβάλλοντος, με την εξής διάρθρωση:
i. Γραφείο Προστασίας Περιβάλλοντος και Υδροοικονομίας.
ii. Γραφείο Εξοικονόμησης Ενέργειας και Συντήρησης Η/Μ Εγκαταστάσεων
iii. Γραφείο σχεδιασμού εποπτείας και συντήρησης πρασίνου και κοιμητηρίων Δ.Ε. Μουδανιών (με έδρα τη Δ.Ε. Μουδανιών).
β) Τμήμα Ύδρευσης, Άρδευσης και Αποχέτευσης, με την εξής διάρθρωση:
i. Γραφείο Λειτουργίας και Συντήρησης Δικτύων και Δεξαμενών Ύδρευσης και Άρδευσης.
ii. Γραφείο Λειτουργίας και Συντήρησης Εγκαταστάσεων Επεξεργασίας Λυμάτων και Αποχετεύσεων.
Τις υπηρεσίες του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας
Επίσης τις εξής κατά τόπον αρμοδιότητες:
◦ Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών
◦ Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Μουδανιών
◦ Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών, για την επίλυση των προβλημάτων τους
◦ Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π βεβαιώσεις γνησίου υπογραφής, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών).
📍 Ο κ. Χατζηαλέξης Δημήτριος του Ιωάννη με τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Καλλικράτειας
1. Διεύθυνση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
β) Τμήμα Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Διαχείρισης Οχημάτων Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας (με έδρα τη Δ.Ε.Καλλικράτειας) με την εξής διάρθρωση:
i. Γραφείο Καθαριότητας Κοινόχρηστων χώρων, αποκομιδής απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών.
ii. Γραφείο σχεδιασμού και εποπτείας καθαριότητας και ανακύκλωσης.
iii. Γραφείο Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων.
2. Τις υπηρεσίες του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας
Επίσης τις εξής κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Καλλικράτειας
▪ Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Καλλικράτειας
▪ Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Καλλικράτειας
▪ Έχει την ευθύνη λειτουργίας των παιδικών χαρών που βρίσκονται στη Δημοτική Ενότητα Καλλικράτειας
▪ Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους
▪ Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π. βεβαιώσεις γνησίου υπογραφών, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας).
📍Η κα. Εμμανουηλίδου Αθανασία του Παναγιώτη με τις παρακάτω καθ’ύλην αρμοδιότητες:
1. Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας και Πολιτισμού:
γ) Τμήμα Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Πολιτισμού
i. Γραφείο Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης
ii. Γραφείο Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νέας Γενιάς
• Επίσης υπεύθυνη για τη λειτουργία των «Κέντρων Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (ΚΔΑΠ και ΚΔΑΠ-ΜΕΑ) του Δήμου, του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικών Ισότητας των Φύλων.
2. Διεύθυνση Κ.Ε.Π., που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) Δημοτικής Ενότητας Μουδανιών.
β) Τμήμα Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας.
γ) Τμήμα Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας.
Σε κάθε τμήμα λειτουργούν :
i. Γραφείο Εξυπηρέτησης πολιτών.
ii. Γραφείο Εσωτερικής Ανταπόκρισης.
📍 Η κα. Γιοβανοπούλου Αναστασία του Θεοδώρου με τις παρακάτω καθ’ύλην αρμοδιότητες:
1. Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Κοινωνικής Πολιτικής και Πολιτικών Ισότητας των Φύλων.
i. Γραφείο σχεδιασμού, συντονισμού και παρακολούθησης Κοινωνικών Πολιτικών, Εποπτείας και Ελέγχου.
ii. Γραφείο Εφαρμογής Κοινωνικών Πολιτικών, Προγραμμάτων Κοινωνικής Προστασίας και Ισότητας των Φύλων.
iii. Γραφείο Κέντρων Ανοικτής Προστασίας Ηλικιωμένων (Κ.Α.Π.Η.).
β) Τμήμα Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας.
i. Γραφείο Προστασίας της Δημόσιας Υγείας.
ii. Γραφείο Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας και ρύθμισης Διοικητικών Θεμάτων
📍Ο κ. Καραπανταζής Ιωάννης του Γεωργίου με τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Τρίγλιας.
1. Διεύθυνση Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
γ) Τμήμα Καθαριότητας, Ανακύκλωσης και Διαχείρισης Οχημάτων Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας (με έδρα Δ.Ε.Τρίγλιας):
i. Γραφείο Καθαριότητας Κοινόχρηστων χώρων, αποκομιδής απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών.
ii. Γραφείο σχεδιασμού και εποπτείας καθαριότητας και ανακύκλωσης.
iii. Γραφείο Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων.
2. Διεύθυνση Ποιότητας ζωής και Περιβάλλοντος, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Ενέργειας και Περιβάλλοντος, με την εξής διάρθρωση:
i. Γραφείο Προστασίας Περιβάλλοντος και Υδροοικονομίας.
ii. Γραφείο Εξοικονόμησης Ενέργειας και Συντήρησης Η/Μ Εγκαταστάσεων
iii. Γραφείο σχεδιασμού εποπτείας και συντήρησης πρασίνου, κοιμητηρίων και σφαγείων Δ.Ε. Τρίγλιας (με έδρα Δ.Ε. Τρίγλιας).
β) Τμήμα Ύδρευσης, Άρδευσης και Αποχέτευσης, με την εξής διάρθρωση:
i. Γραφείο Λειτουργίας και Συντήρησης Δικτύων και Δεξαμενών Ύδρευσης και Άρδευσης.
ii. Γραφείο Λειτουργίας και Συντήρησης Εγκαταστάσεων Επεξεργασίας Λυμάτων και Αποχετεύσεων.
3. Τις υπηρεσίες του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας
Επίσης τις εξής κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Τρίγλιας:
◦ Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Τρίγλιας
◦ Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Τρίγλιας
◦ Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας, για την επίλυση των προβλημάτων τους
◦ Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π, βεβαιώσεις γνησίου υπογραφής, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Τρίγλιας).
◦ Υπογράφει με εξουσιοδότηση του Δημάρχου τα συμβόλαια με παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας. Αναπληρωτής του για την ανωτέρω αρμοδιότητα ορίζεται ο Αντιδήμαρχος Σαρόγλου Χαραλαμπος
📍Ο κ. Τσικαρίδης Παναγιώτης του Αλεξάνδρου με τις παρακάτω κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Καλλικράτειας
1. Διεύθυνση Ποιότητας ζωής και Περιβάλλοντος, που περιλαμβάνει ειδικότερα τις παρακάτω διοικητικές ενότητες:
α) Τμήμα Ενέργειας και Περιβάλλοντος, με την εξής διάρθρωση:
i. Γραφείο Προστασίας Περιβάλλοντος και Υδροοικονομίας.
ii. Γραφείο Εξοικονόμησης Ενέργειας και Συντήρησης Η/Μ Εγκαταστάσεων
iii. Γραφείο σχεδιασμού εποπτείας και συντήρησης πρασίνου και κοιμητηρίων Δ.Ε. Καλλικράτειας (με έδρα τη Δ.Ε. Καλλικράτειας).
β) Τμήμα Ύδρευσης, Άρδευσης και Αποχέτευσης, με την εξής διάρθρωση:
i. Γραφείο Λειτουργίας και Συντήρησης Δικτύων και Δεξαμενών Ύδρευσης και Άρδευσης.
ii. Γραφείο Λειτουργίας και Συντήρησης Εγκαταστάσεων Επεξεργασίας Λυμάτων και Αποχετεύσεων.
Επίσης, τις εξής κατά τόπον αρμοδιότητες για τη Δ.Ε. Καλλικράτειας
▪ Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στη Δημοτική Ενότητα Καλλικράτειας
▪ Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται στη Δημοτική Ενότητα Καλλικράτειας
▪ Έχει την ευθύνη λειτουργίας των παιδικών χαρών που βρίσκονται στη Δημοτική Ενότητα Καλλικράτειας
▪ Συνεργάζεται με τους Προέδρους των Κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους
▪ Υπογράφει, με εξουσιοδότηση του Δημάρχου, βεβαιώσεις, βεβαιώσεις μη οφειλής Τ.Α.Π βεβαιώσεις γνησίου υπογραφών, πιστοποιητικά, άδειες χρήσης κοινόχρηστων χώρων και λοιπά διοικητικά έγγραφα που εκδίδονται από τις υπηρεσίες του Δήμου (της Δημοτικής Ενότητας Καλλικράτειας).